Onze Partners in Play maken een onmisbaar deel uit van ons Play in Business event. Als sponsoren begrijpen en onderstrepen ze net zoals ons het essentiële belang van spelen, en maken dit weergaloze speelevenement mogelijk.
THEMA PARTNERS
'XEBIA onderstreept het belang van spelen op de werkvloer als thema partner van Play in Business'.
Marinus Kuivenhoven (Senior Security Consultant bij Xebia) presenteert op Play in Business 'Spelen op het randje van de wet'.
MEDIA PARTNERS
'RIGHT TO PLAY gelooft in het belang van Serious Play. Spelend Leren. De kern van ons werk. En dat brengen we graag samen met onze partners over op de werkvloer'.
Vind Right to Play op De Speelplaats voor een introductie van hun play workshop, in samenwerking met STORMPUNT.
'HART IN DE FIK is een community van bevlogen professionals die elkaar aanfikken, versterken en samen een beweging creëren die een waardevolle impact heeft op de maatschappij'.
Michèle Sparreboom van Hart in de Fik is onze Dagvoorzitter.
'DE INNERLIJKE MENS' PARTNERS
'Met THX kan je digitale beloningen ontwerpen voor je klanten, collega's of leden. THX kijkt uit naar de gamification expertise van de Play in Business bezoekers'.
Een complexe wereld vereist duidelijkheid en moet begrijpelijk zijn voor consumenten, klanten, leveranciers, eigen medewerkers en ga zo maar door ... EINFACH ondersteunt hierin door het visueel en tastbaar te maken met aantrekkelijk, prikkelend en gidsend Design. Zo worden Games, Campagnes, Digitale strategie en transformaties concreet en effectief gemaakt en hierdoor wordt de wereld een klein beetje meer Einfach.
Einfach's partner Enversed staat op De Speelplaats met een VR Game.
'DE INNERLIJKE MENS' PARTNERS
'Onze BOGOTÁ buurtjes van MOBILEDRINKS.EU verzorgen tijdens de pauzes de drankrugzakken voor koffie & thee'.
SPEELMAATJES
'Als SCRUM FACILITATORS vinden wij het belangrijk om een leerervaring te bieden door deelnemers zelf na te laten denken en theorie te beleven. Daarvoor hebben wij allerlei theorie omgezet in games en workshops om leerervaring hierin te vergroten.'.
'SCHUBERG PHILIS gelooft dat je met de juiste combinatie van slimme mensen, in de juiste setting en met de juiste intenties alles kunt bereiken. Wat hun veel meer fascineert dan de technologische uitdagingen van hun klanten, zijn hun businessdoelen. Zo worden de dromen van gisteren de realiteit van morgen!'.
'IJSFONTEIN onderstreept het belang van spelen op de werkvloer als speelmaatje van Play in Business'.
'GENERATION MAGNETS onderstreept het belang van spelen op de werkvloer als thema partner van Play in Business'.
'BRUNEL onderstreept het belang van spelen op de werkvloer als speelmaatje van Play in Business'.
Won van Kalsbeek (agile transformatie & management consultant en community lead bij Brunel) is de themavoorzitter van het thema 'Verandering, Innovatie & Strategie'.
'THE SERIOUS GAMERS geloven in leren door te ervaren. Serious games laten je gedrag en situaties ervaren op een veilige manier. Hierdoor wordt het leereffect vergroot en kun je jouw werkzaamheden, team en jezelf verbeteren. Dat is wat The Serious Gamers mogelijk maken en wat Play in Business fantastisch faciliteert'.